2015. október 28., szerda

Vörös rúzs és nagy mosoly

Avagy harc a sárga fogak ellen

Ez a bejegyzés most azoknak szól, akik imádják az élénk rúzsokat, de nem merik használni (vagy ha használják igyekeznek nem kivillantani a fogaikat).
A nők nagyrésze szerény véleményem szerint küzd a "sárga fog-hatással", amikor bátorkodik egy piros/vörös színnel kiemelni az ajkait.
Ennek mindössze annyi az oka, hogy a melegebb színek kiemelik a sárgásabb fogakat.
A rengeteg kávé, tea és szénsavas üdítő mellett pedig kinek maradnak fehérek a fogai? Senkinek.
Régebben egy káros, de gyors módszerrel, a só-szódabikarbóna kombinációjával értem el a kellő hatást, de ez hosszútávon nem tartható, mivel az apró szemcsék a súroláskor megkarcolják a fogzománcot.
Így hát más megoldás után kellett néznem és ekkor találtam rá egy DM polcán a BlanX termékekre, éppen elég kedvező áron. Sokáig tépelődtem, hogy melyiket válasszam, végül egy kifejezetten dohányosoknak és kávéfüggőknek kifejlesztett fogfehérítő krém mellett döntöttem. Igaz nem dohányzom, de arra gondoltam, hogy talán látványosabb hatást érek el vele.
Gyors javulást szerettem volna, mivel beleszerettem egy Rimmel rúzsba (róla is fogok írni..ohh...igggeeen) és a hétvégére már vörös ajkakkal óhajtottam parádézni.
Tehát megvettem úgy nagyjából 1800 csengőpengőért és aznap este ki is próbáltam. Miután kibontottam rájöttem, hogy nem egy tubus, legalábbis nem egy átlagos tubus fogkrémről van szó. Kellett egy kis idő, mire rájöttem a mikéntjére.



 
Őt keressétek :)



Már az első használat után jelentősen tisztábbanak éreztem a fogaim és mintha világosabbnak tűntek volna.
A termékhez jár egy tesztcsík, amivel ellenőrizheted a fehéredés mértékét, de én hiába nézegettem, nem láttam különbséget, ezért hagytam a francba a kísérlet figyelemmel kísérését és csak használtam. Aztán a minap szórakozásból készítettünk képeket, amiket visszanézve magam is meglepődtem, hiszen fehérebbek lettek a fogaim és még a kedvenc rúzsommal is nagyon jól mutattak. :)
Óriási pirospont, hogy most már több, mint két hete használom, de még mindig van belőle valamennyi.
Mindenkinek csak ajánlani tudom, de a képek magukért beszélnek.
Íme az eredmény:










Vuk

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése